неділя, 29 грудня 2013 р.

Колективний творчий проект «Нащадки Тараса Шевченка» (для участі в конкурсі "Вчитель-новатор2014")

Керівник проекту
Т.М.Проценко, вчитель початкових класів
Навчальний заклад
Башмачанська середня загальноосвітня школа
Ключове питання
-         У чому велич і світова слава Тараса Григоровича Шевченка?
Тематичні питання
-У які часи жив Тарас Шевченко?
- Яким було дитинство Шевченка?
- Що любив Тарас Шевченко?
- Про що мріяв?
- Чому так шанують великого Кобзаря?
- В чому сила його слова?

Стислий коментар
Для роботи в проекті заздалегідь створені творчі групи, які працюють у різних напрямках
Вік учасників
7 – 10 років, батьки дітей
Завдання проекту












Формувати
·        вміння:
-         отримувати додаткову інформацію у вчителя, бібліотекаря;
-         пошуку інформації в інтернеті;
·        навички роботи у співпраці;
-         колективне планування;
-         взаємодопомога у розв’язанні спільних завдань;
·        комунікативні риси:
-         висловлювання своєї думки;
-         культура ведення діалогу;
-         декламування поезії напам’ять;
·        презентаційні уміння та навички
-         монологічне мовлення;
-         вміння впевнено обстоювати свою думку;
·        розвивальні
·        виховні

Навчальні завдання та очікувані результати






Провести урок

Провести ранок

Створити саморобну книжку «Світ малюнків за творчістю Т.Г.Шевченка»
Вибрати цікавий матеріал і провести гру- мікрофон «Що я знаю про Т.Шевченка?»
Конкурс розумників «Чи знаю я твори Шевченка?»
«Чи знаю я біографію Шевченка?»
Гра «Слабка ланка»
Розгадування кросвордів
Розповідь легенд
Презентація «Української  хатинки»
Створення колективного колажу «Тече вода з-під явора»
Діяльність учнів
Для роботи в проекті учні були об’єднані в кілька груп, кожна з яких виконувала свої завдання.
Навчальні предмети, з яких реалізується проект
Літературне читання
Українська мова

Навчальні предмети, близькі до теми
Образотворче мистецтво
Музика
Трудове навчання
«Історики»

«Дослідники»







«Художники»
(робота з батьками)


«Умільці»




«Артисти»
Вивчення життя і творчості Т.Шевченка

Проводять дослідницько-пошукову роботу і приймають участь у прес – конференції «шевченкознавців»
Розповідають легенди:
1.     Сила Тараса
2.     Шевченко і цар
3.     На Хортиці
4.     Вічний, як народ

Участь у виставці малюнків «Ми пам’ятаємо тебе через століття»
Презентування саморобної книжки «Світ малюнків за віршами Т.Шевченка очима дітей»

Презентують:
Колаж «Тече вода з – під явора»
«Українську хатину»
Рамки з портретом Т.Г.Шевченка

Конкурс віршів
Вивчення прислів’їв та приказок
Виконання частівок
Обладнання
Портрет Т.Г.Шевченка,
малюнки учнів до творів поета
різні видання дитячих книжечок Т.Г.Шевченка

В рамках роботи над проектом учнів було об’єднано в групи.
Група істориків повідомляє про життя і творчість Тараса Шевченка.
Група дослідників проводить дослідницько – пошукову роботу і приймає участь у прес – конференції  шевченкознавців, розповідає легенди.
Група артистів подарує насолоду від читання віршів геніального поета та прийме участь у конкурсі на краще читання віршів Т.Г.Шевченка, розповідає легенди, покаже сценку «Тарас з мамою». Всі учасники проекту приймуть участь у родинному святі.
 Група художників прийме участь у виставці малюнків з творчістю Шевченка. Група художників та батьків презентує саморобну книжку «Творчість Т.Г.Шевченка очима дітей» (збірка малюнків за творчістю Шевченка).
Група умільців, разом з батьками, презентує «українську хату», колаж «Тече  вода з – під явора…», бере участь у конкурсі на виготовлення кращої рамки для портрета Т.Г.Шевченка технікою «квілінг».

Всі учасники проекту приймають участь у конкурсі розумників «Чи знаю я твори Тараса Шевченка»,іграх «Мікрофон», «Слабка ланка», розгадуванні кросвордів, літературній вікторині.

Відео-звіт 


Немає коментарів:

Дописати коментар