Навчальний заклад
|
Башмачанська середня загальноосвітня школа
|
Ключове питання
|
-
У чому велич і світова слава
Тараса Григоровича Шевченка?
|
Тематичні питання
|
-У які часи жив Тарас Шевченко?
- Яким було дитинство Шевченка?
- Що любив Тарас Шевченко?
- Про що мріяв?
- Чому так шанують великого Кобзаря?
- В чому сила його слова?
|
Стислий коментар
|
Для роботи в проекті заздалегідь створені творчі групи,
які працюють у різних напрямках
|
Вік учасників
|
7 – 10 років, батьки дітей
|
Завдання проекту
|
Формувати
·
вміння:
-
отримувати додаткову
інформацію у вчителя, бібліотекаря;
-
пошуку інформації в
інтернеті;
·
навички роботи у співпраці;
-
колективне планування;
-
взаємодопомога у розв’язанні
спільних завдань;
·
комунікативні риси:
-
висловлювання своєї думки;
-
культура ведення діалогу;
-
декламування поезії
напам’ять;
·
презентаційні уміння та
навички
-
монологічне мовлення;
-
вміння впевнено обстоювати
свою думку;
·
розвивальні
·
виховні
|
Навчальні завдання та очікувані результати
|
Провести урок
Провести ранок
Створити саморобну книжку «Світ малюнків за творчістю
Т.Г.Шевченка»
Вибрати цікавий матеріал і провести гру- мікрофон «Що я
знаю про Т.Шевченка?»
Конкурс розумників «Чи знаю я твори Шевченка?»
«Чи знаю я біографію Шевченка?»
Гра «Слабка ланка»
Розгадування кросвордів
Розповідь легенд
Презентація «Української хатинки»
Створення колективного колажу «Тече вода з-під явора»
|
Діяльність учнів
|
Для роботи в проекті учні були об’єднані в кілька груп,
кожна з яких виконувала свої завдання.
|
Навчальні предмети, з яких реалізується проект
|
Літературне читання
Українська мова
|
Навчальні предмети, близькі до теми
|
Образотворче мистецтво
Музика
Трудове навчання
|
«Історики»
«Дослідники»
«Художники»
(робота з батьками)
«Умільці»
«Артисти»
|
Вивчення життя і творчості Т.Шевченка
Проводять дослідницько-пошукову роботу і приймають
участь у прес – конференції «шевченкознавців»
Розповідають легенди:
1.
Сила Тараса
2.
Шевченко і цар
3.
На Хортиці
4.
Вічний, як народ
Участь у виставці малюнків «Ми пам’ятаємо тебе через
століття»
Презентування саморобної книжки «Світ малюнків за
віршами Т.Шевченка очима дітей»
Презентують:
Колаж «Тече вода з – під явора»
«Українську хатину»
Рамки з портретом Т.Г.Шевченка
Конкурс віршів
Вивчення прислів’їв та приказок
Виконання частівок
|
Обладнання
|
Портрет Т.Г.Шевченка,
малюнки учнів до творів поета
різні видання дитячих книжечок Т.Г.Шевченка
|
В рамках роботи над проектом
учнів було об’єднано в групи.
Група істориків повідомляє про життя і творчість Тараса Шевченка.
Група дослідників проводить дослідницько – пошукову роботу і приймає участь
у прес – конференції шевченкознавців,
розповідає легенди.
Група артистів подарує насолоду від читання віршів геніального поета та
прийме участь у конкурсі на краще читання віршів Т.Г.Шевченка, розповідає
легенди, покаже сценку «Тарас з мамою». Всі учасники проекту приймуть участь у
родинному святі.
Група художників прийме участь у виставці малюнків з творчістю Шевченка.
Група художників та батьків презентує саморобну книжку «Творчість Т.Г.Шевченка
очима дітей» (збірка малюнків за творчістю Шевченка).
Група умільців, разом з батьками, презентує «українську хату», колаж
«Тече вода з – під явора…», бере участь
у конкурсі на виготовлення кращої рамки для портрета Т.Г.Шевченка технікою
«квілінг».
Всі учасники проекту приймають
участь у конкурсі розумників «Чи знаю я твори Тараса Шевченка»,іграх
«Мікрофон», «Слабка ланка», розгадуванні кросвордів, літературній вікторині.
Відео-звіт
Немає коментарів:
Дописати коментар